Obserbatorio de la Luenga Gallega


Biembenito/a ta la pachina web d’el Obserbatorio de la Luenga Gallega. En era i podrá trobar informazión d’interés sobre la luenga propia de Galizia, asinas como d’el troballo feto dica el inte per éste.

L’Obserbatorio de la Luenga Gallega se constituyó en l’año 2007 e ye una iniziatiba de la Secretaría Cheneral de Politica Lingüistica de la Xunta de Galicia (Gubierno autonomo de Galizia, España) que tien como ochetibo prenzipal obtener un conoiximiento de primera man sobre la situazión de la luenga gallega en la soziedat de Galizia, informazión que podrá trobar a esta pachina web.

Ademés, la web incorpora, entre altros recursos, documentazión soziolingüistica sobre las luengas d’España e d’el resto d’el mundo. L’Obserbatorio de la Luenga Gallega deseya, pues, contribuyir a la dibulgazión de la dibersidat lingüistica d’el mundo, asinas como a la promozión de las luengas rechionals e minoritarias. Fiel a este proposito, la web cuenta con una seczión de notizias actualizata per cada día sobre la realidat lingüistica mundial e con un boletín electronico semanal.

Asinas pues, le combidamos a que bisite la nuestra pachina web en una de las siguiens luengas: gallego, español e inglés, e a que se suscriba a’l boletín. Se deseya més informazión sobre el Obserbatorio de la Luengua Gallega puede nimbiar un correu electronico ta info@observatoriodalinguagalega.org.

Traduzito per Chabier Lozano (Academia de l'Aragonés)